onsdag 18 januari 2012

Blogg Bloggande!!!!

Visst är det roligt med att ha en egen blogg, där man  får bestämma precis vad man ska skriva berätta om osv osv. Att man sedan "hamnar" in på andras bloggar är lika roligt.  Det tycker i alla fall jag och många delar det säkert med mig.
Nu tar det för visso ganska mycket tid, att försöka hänga med i alla andras bloggar också, men det kan man ju göra som man själv vill.
Men nu till det, som gör mig lite bekymrad. Det är det här med att skriva o lämna kommentarer! Varför är det så svårt att få till det? Till vissa av bloggarna jag tittar in på, fungerar det som det ska, man skrivet o fyller i o vips så är kommentaren där den ska vara. Men nu har jag då märkt, att till somliga, när jag klickar på fältet lämna kommentar, så blinkar det bara till o hela skärmen blir vit!?!? Grrrrrr Grrrrrr det gör mig irriterad!
Hur ska man då komma i kontakt med dessa bloggare när det inte fungerar. Tänk om det är så på min blogg också? Kanske det är därför jag har lite kommentarer och sedan plötsligt finns det några där?
Är det någon, som känner till hur man ska göra och framför allt hur man ska veta att det är fel?
Ha ha ha får jag inget svar nu, så har jag ett kommentarsfält som inte fungerar, håller tummarna hihihi

Kram
Yvonné

4 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om det problemet :-) Tror det är sista veckan som det varit så. Hur man ska komma tillrätta med det vet jag inte, kanske skicka ett mail (om man nu kan det) till den man inte kan kommentera, så att de blir varse problemet.Man kan ju hoppas att "blogger" vet om problemet. Många byter nu "blogghotell"

    SvaraRadera
  2. Hm, kankse inte min kommentar kom fram till dig i det tidigare blogg inlägget...

    SvaraRadera
  3. Hej Kom just hem från jobbet, därav lite sent med svaret.
    Maggan: såg ditt inlägg ang kommentarer på din blogg.
    Katarina: om du har skrivit kommentar på mitt förra inlägg ang Bok tips, så har jag inte fått något. Har däremot fått kommentar på Snö inlägget, att du gillar snö.
    Ja vi får hoppas att det löser sig
    Ha en trevlig kväll
    Kram
    Yvonné

    SvaraRadera
  4. Jag har inte märkt nått...vad jag vet;) men jag kanske oxå har det problemet....

    En sen kommentar till till fredagens recept...det lät så gott att jag snott;) dina recept för att testa, kanske till helgen....en liten försmak av Italien som vi kommer att åka till även denna sommar:)
    Och ikväll kom det snö här men det ligger nog inte kvar i morgon.
    Nu natti natti:)

    SvaraRadera