torsdag 12 januari 2012

Sveriges Mästerkock...

Ja, inte är det jag eller Jakob i alla fall ha ha ha
Men båda två tycker vi att det är jätteroligt att laga mat och roligt att titta på det programmet. Dom är duktiga och modiga, som ställer upp.
I kvällens program tyckte jag såå synd om läraren från Nacka, men han fick inte till det riktigt med paprikapuren, och åkte ut. Hade varit kul att fått sett mer av honom, han var så ödmjuk och hade sådan känsla för maten och mixen med det japanska/västerländska köket. Men så blir det ibland, konkurensen verkar vara väldigt tuff. Tror inte att jag skulle få till det på den tiden, som det ska lagas på, utan att få hjärnsläpp och så blev det ingenting!!
Men tips och ideer får man i alla fall, vilket är kul.
I morgon ska vi ha goda vänner på middag och jag har förberett lite av maten i kväll redan. Vad det blir? Se det tänker jag inte berätta ännu hi hi hi
Det är skönt när man kan förbereda innan, speciellt en dag som i morgon. Då både Jakob o jag ska iväg på var sitt håll, några timmar mitt på dagen.

Ny dag i morgon
Natti Natt Natt

Kram
Yvonné

1 kommentar:

  1. Tittar för att önska skön helg och överlämna nått litet till dig.
    http://husbilslivet.wordpress.com/2012/01/13/award/

    SvaraRadera