fredag 26 augusti 2022

Uppdaterar Bloggen ...

 Nu håller jag på att uppdaterar bloggens Etiketter. 
Upptäckte att jag har fått leta som bara den, efter några olika platser och inte hittat det. Om inte rätt ord finns i rubriken, går det inte att hitta rätt. Så nu går jag igenom alla mina inlägg, 1648stycken, och ger dom en Etikett. Ser att det blir en väldigt lång lista, visserligen är det lättare att hitta så

 än att göra ett så kallat moln, då alla namnen kommer efter varandra.

Skulle vilja dela upp alla länder ta tex Sverige, och med ett tryck på Sverige och där skulle alla underrubriker/orter komma fram. Men det tror jag inte går att få till. Börjar så här och får se om och hur jag kan få till det.

Trevlig helg
Kram Yvonné


6 kommentarer:

  1. När vi kommer hem får jag ta kontakt med dig och höra hur du gör det här. Jag hittar ju inte ens bland mina egna inlägg🤔🤪

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut ska jag visa dig, det var samma sak för mig, kunde inte hitta det jag sökte, blev så irriterad. Och kan man själv inte hitta Hur ska det då vara för en läsare. Vi får se var och hur detta blir men nu finns det i alla fall en lista som man kan leta i. Skulle bara vilja få det mer ihopa, kanske jag lyckas med det också. Detta är alltid en början.

      Radera
  2. Oj vilket jobb du har. Detta gör World Press automatiskt klart direkt vid varje inlägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag att även denna kommer göra sedan. Men jag måste först skapa alla etiketterna. Förut hade jag bara några stycken men nu vill jag ha mer specifika för att hitta lättare.

      Radera
  3. Oj, du har en hel del inlägg att gå igenom. Ja det är bökigt med etiketter/kategorier. Jag har lite att ordna med på min sida också, när tid och lust finns.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det finns en hel del och det är roligt att titta på inläggen/bilderna och minnas resorna vi gjort. Det blir som det blir med dessa "etiketter" men mer överskådligt i alla fall.

      Radera