tisdag 15 november 2011

Uppvaktad Ändå...

trots att jag inget "kalas" hade!!

När jag kom till jobbet fick jag blommor av Fatima o Ella, jag blev verkligen överraskad o jätteglad

När jag sedan kom hem, hade Jakob tagit sin Mantys o kört iväg o köpt en bukett med rosa blommor

Och igår kom Ulrica över med sina 2 småttingar Astrid o Folke.
Astrid,
hon hade valt presenten till mig
Nöff Nöff
Visst är den söt?
Har redan kommit till användning när det blev äggröra till lunch idag
Liten kastrull, då behövs en liten visp, super bra, en sådan behöver alla tycker jag ha ha ha

Sedan fick jag mata Folke, jiippiii

som mumsade i sig bananen snabbt, för att sedan komma ner på golvet o krypa iväg. Han kryper jätte snabbt och mina ben kryper han lätt över, inget kan stoppa honom.
Förutom Nogger, som stod i vägen, då stannade han upp o undrade vad det var för stort luddigt som hindrade hans framfart?! Nogger är såå mysig med barnen, annars går han gärna undan när det kommer barn men inte dessa två, då spinner han o "pratar o pratar".

Kram
Yvonné




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar