tisdag 31 mars 2020

En Solros ...

Har varit lite småkrasslig ett par dagar, Så när det kom ett paket till mig, blev jag glad. Jag hade beställt en sittdyna i finaste ull av min väninna Annika på Gotland.
Hon jobbar med sin hobby, som är ull och driver företaget Ullverkstan i Vallstena.
Paketet innehöll en 
Solros
gulorangebrun med långa ulliga lockar, som fotades mitt i en hagelskur.
Passar perfekt i stolen
 Har en grå tovad sittdyna sedan tidigare från Annika.
Snart är det Påsk och i stället för fjädrar i riset, är det väldigt fint med ulltussar i olika färger.
Är det någon som önskar något i ull, kan jag rekomendera något av Annikas fina alster.

Kram
Yvonné



3 kommentarer:

  1. Åh så vackert...och inspirerande! En lysande sol är precis vad som behövs just nu!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med paket! Och vackra värmande sittdynor kommer vi nog att ha god användning för ett bra tag. Har lagt ut våra fårskinn i balkongstolarna och de värmer så skönt.
    Tack för tipset till din väninnas verkstad.
    Trevlig söndag!

    SvaraRadera