tisdag 26 januari 2021

Vinter Igen Och Jakobs Hårstudio ...



 Dagen efter senaste inlägget, kom det snö igen. Vi tog en 4 km runda med barnvagnen, vilket inte var det lättaste, då det inte blivit plogat. Härligt var det ändå med snön, som blåste i ansiktet. 


Vilken liten söt Prinsessa vi har, hon gillar att titta på mina färgglada kläder.

***

Jakob´s Hårstudio

öppnade för första gången idag och jag blev den första kunden. Förmodligen den enda också hihihi Coronan ställer till det och i och med den så har mitt hår verkligen blivit eftersatt. Önskade få bort det ljusa i topparna.

Coronafritt är det hemma i köket, bara att sätta sig till rätta och berätta för "frisören" att si så där 4-5 cm behöver det klippas.

Inga problem sa han och började klippa, att det sedan blev en stor hög med hår efter bara två klipp, gjorde mig liiite fundersam.

Han tyckte det var bra att klippa efter kanten på min tröja hahahaha




När det hamnade 10 cm långa hårbitar framför mig, förstod jag att det blivit mycket kortare hahaha

Tycker "frisören" gjorde det riktigt bra då det  ljusa klipptes av.


Säg vad min "handyman" inte kan göra hahaha

Kram

Yvonné


2 kommentarer:

  1. Vad duktig Jakob är! Här kunde jag inte vänta längre utan fick hålla tummarna och boka tid hos frissan. Mitt spikrak hår kräver en bra frissa så Lars släpper jag inte dit!

    SvaraRadera
  2. Jo han lyckades riktigt bra hihi Det syns inte så tydligt om det blivit fel på mitt hår med självfallet. Skulle inte låtit honom klippa dig hahaha då vet man inte hur det blivit.
    Kram

    SvaraRadera