torsdag 21 februari 2013

Paket Och FödelsedagsKort.....

Att göra kort, tycker jag är roligt. Försöker göra det i den mån jag hinner och känner att inspirationen finns.
Visst är det kul att bli ihågkommen med ett sms eller mail, det är tanken som räknas eller hur?  Men allra roligast är det med ett kort, tycker jag, och det behöver absolut inte vara ett handgjort kort! Men eftersom jag tycker det är roligt att pyssla, så gör jag det gärna. Det är lite terapi att få sjunka in bland alla papper och band och glitter osv osv. Dom som har det som intresse vet nog vad jag menar eller hur?
Tänkte bara visa vad som har blivit gjort, när "terapistunden" har infunnit sig ha ha ha

Alla Hjärtansdags kort,
ut och insida
Ett par Födelsedagskort
till mina kära väninnor, som precis fyllt år
och som gillar cupcakes! 

De här blommorna är gjorda av en smal remsa papper, 
som jag har snurrat runt en tandpetare och format till.
 Det här kortet är till en väninna, som Älskar skor!



Strösslet, på tårtan har visst smält!





Nu har jag hittat stansar på ICA Maxi till ett mycket bra pris, 
om man jämnför med hobbybutikerna.
3 packet var samma pris, som dom tog för en stans!

Ha det gott
Kram
Yvonné



















6 kommentarer:

  1. Wow vad du har pysslat:-) Det var en hel del fina kort . Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort!

    Måste vara extra trevligt att få sådana!

    Trevlig helg o
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina kort, de gäller och ha lite fantasi när man ska tillverka.
    Kort är verkligen kul och få, de tråkiga är ju att dom snart försvunnit.
    När fick man ett semesterkort sist?

    ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Semesterkort ja, det skriver jag är inte alls i den utsträckningen som tidigare, blir mest till föräldrarna och de som inte har dator!

      Radera
  4. Skulle vara kul att bli gratulerad av dej! Så fiiiiiina och personliga kort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, man vet aldrig, rätt som, så kanske ett kort dimper ner:)

      Radera