fredag 4 maj 2012

Rosa Träd...........

Efter att varit sjuk, i 1v, förkylning, börjar jag äntligen återhämta mig.

En dag kom våra kära vänner från Nora inrullandes.
Det är underbart med Husbilen eller hur? Man har allt med sig och är inte det minsta "till besvär" för någon. Jag tänker just nu på mig själv, som inte var sååå värst pigg. Så gör det inget att ha besök när dom sköter sig själva, så att säga.
 Jakob, fick kameran med sig och så åkte dom in till stan för att titta på de Rosa Träden i Kungsträdgården. Där var mycket folk!!!
Barnen badade i fontänen och många satt bara och njöt i solen.






Idag, hade jag ett ärende i stan, och kunde inte låta bli att gå förbi Kungsan.
Men nu börjar den riktigt starka rosa färgen övergå till blekrosa

På marken, virvlade det runt stora högar av trädens blommor

Även i fontänen faller dom ner
Inga barn som badade eller solade!
Någon värme var det inte idag, jag hade min tjocka dunkappa på mig och den satt inte i vägen!
Nej än är inte våren här.



Kram
Yvonné

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar