lördag 27 april 2024

Jack Och Magnus Mina Vänner Som Inte Finns Kvar ...

Idag, för ett år sedan den 27/4 2023  somnade min vän Jack in. Han som funnits i mitt liv, i dryga 30 år. 
Vi träffades första gången i Grekland på ön Poros. Sedan dess hade vi alltid kontakt och jag besökte honom i olika länder, där han bodde på sin segelbåt Grekland Israel och Turkiet. 
Saknar honom och våra samtal, som alltid var på engelska.
❤️


***
Efter 9 veckors väntan, har vi fått det bekräftat från de Colombianska myndigheterna. Att min andra fina vän, ensamseglaren, 
Magnus Reslow ❤️
har blivit identifierad som avliden. Han hittades i havet bredvid sin segelbåt utanför en strand i Colombia. 
Hur allt har gått till, har myndigheterna ej meddelat och kanske vi aldrig kommer få den informationen.


Både Magnus och Jack kände varandra och umgicks på ön Poros i Grekland. Det var där jag lärde känna dessa fina killar, för si så där 30 år sedan. 

Just nu är saknaden väldigt stor 
❤️❤️

Kram Yvonné




4 kommentarer:

  1. Vilka äventyrliga män du fått äran att känna och ha en lång vänskap med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äventyrliga, ja precis så var dom bägge två och tyckte om sina liv på havet. Saknar dom bägge två.

      Radera
  2. Har de äntligen identifierat Magnus? I så fall ändå skönt att veta. Du har verkligen levt ett spännande liv med många fina vänner längs vägen. Och vi ses ju igen om en vecka, skoj men kanske inte lika spännande….

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och lov kom det äntligen ett svar att kroppen var identifierad och nu vet vi att det var Magnus. Ännu ingen information hur, det har gått till. Och det är väl det som jag förmodar aldrig komma fram. Väldigt sorgligt.
      Blir kul att sammanstråla snart igen och det kommer bli spännande att se vad vi hittar på och hur matchen blir hahaha.

      Radera