fredag 18 juli 2014

FödelsedagsKort......

Våra vänner fortsätter att fylla år under sommaren.
Kort har skickats iväg till dom, Hipp Hipp Hurraaa.
Det har blivit ett par enklare kort gjorda, om man jämför med Pyramidkortet, som tar lite längre tid att göra.

Anders
gillar att fiska, han åker gärna ut med båt på det norska vattnet.
Han fick det här kortet.
Det blå papperet med olika sjötermer på, fick jag tips från bloggvännen Dessan.
Ett Charm med ett ankare i en kedja, sattes fast i fören på båten.
Nu får jag hoppas att dom inte får en Haj under båten, som det är på kortet hihihi
inuti ser det ut så här
baksidan
med min stämpel.

Till min kära Kusin Vitamin
lite olika mönster papper i turkosa toner.
Ett litet tårtpapper, en bit nät som jag trädde ett brunt sidenband igenom, ett HjärteCharm och lite blommor, en blomma är ihoprullad av ett kaffefilter.
Lite blingbling och glitter också.
inuti kortet ett par text stämplar



Kram
Yvonné 

6 kommentarer:

  1. Vad fina korten blev:) Lilla pyssel bruden:) Kramiz

    SvaraRadera
  2. Så enormt vackra kort du gör! Imponerad, må jag säga :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du måste öppna en webbshop, om du inte redan har gjort det, och presentera ditt konstnärskap, vilken fantasi du har. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort! Du är verkligen duktig på det där!

    SvaraRadera
  5. Tack till er alla för berömmet ni ger mig.
    Matts jag har inte öppnat någon webbshop men tål att tänka på hihihi
    Kramizar Yvonné

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort,du är superduktig på detta !!
    Borde öppna en webbshop ja....

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera