onsdag 25 juni 2014

SolskensBullar Och Paket......

Nu när solen inte vill visa sig speciellt mycket
så fick jag för mig att baka 
Solskensbullar.
Det hade jag sett Roy Fares göra på morgonprogrammet, men han kallade sina bullar för Seglarbullar.
Nygräddade bullar och ett glas kall mjölk är gott, tycker jag.

Fick ett pling i mobilen att vi hade paket att hämta! Spännande, eftersom ingen av oss hade beställt något.
Ett stort tungt paket fick jag med mig hem. 
Vi hade vunnit en bok!

Inbunden på 420 sidor + en DVD skiva.
Det ska bli kul att bläddra läsa och se alla bilder både färg och svartvita.

Kram
Yvonné



2 kommentarer:

  1. Oh va smaskigt goda de ser ut :-)
    Kul med överraskande paket!

    Ha det gott /Kram

    SvaraRadera
  2. Såg när han gjorde dom där bullarna på tv 4 morgonprogrammet. Oj vad goda dom ser ut:-) Kramiz

    SvaraRadera