söndag 10 juni 2012

Röstvila....

Ja det är tur att man har papper och penna och kan skriva i sådant här läge!! Rösten började försvinna i fredags kväll och under lördagen när jag jobbade så blev det bara värre och värre. Ett samtal till Närakuten, som sa: Röstvila och inte vara på jobbet där jag måste prata hela tiden!! Ja så nu är jag hemma och skriver lappar till Jakob, han har det såå lugnt och skönt nu när inte jag kan prata ha ha ha Min mor kom över till oss idag men hon tyckte inte jag var såå social. Så fort hon ville veta något som behövde en längre utläggning, gick hon till Jakob! Man får ställa ja och nej frågor till mig, men det är ju inte riktigt så man vill umgås eller hur? Det blir säkert snabbt bättre, nu när jag är tyst. Hostan håller visserligen i sig men tycker att nässprayet har gjort så jag kan andas bättre. Ska ringa VC i morgon och prata med "min" doktor, han kommer säkert ge mig klartecken till det, som ska hända mig på tisdag hihihi
Kram
Yvonné

2 kommentarer:

  1. Hej på er
    det är ju synd om dig Yvonne. Har ni inget i det där skåpet som man kan gurgla med, om du vill svälja eller inte är upp till dig men det blir ju roligare om det åker ner. Kram på er
    Jürg o Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på er båda
      Jo i skåpet finns det en hel del ha ha vilket jag också har testat!! Det börjar bli bättre men enl doktorn så gäller röstvila i den mån det går, vilket är svårt när man är van att tjattra på hihihi
      Jakob hälsar också till er båda, kanske vi syns ute på vägarna så småning om eller kommr ni till den Kungliga Hufvudstaden är ni såå välkomna att stå på "våran" ställplats.
      Kram

      Radera