torsdag 1 december 2011

Lord Clement Attlee....

Vet ni vem han var denne man?
I alla fall, har jag hans bild i svartvitt ovanför bordet, där han har sina händer knäppta och blickar ner på mig medans jag "pysslar". Fotot är såå intensivt, gillar den verkligen.
Just nu handlar det om både Julkort och Halsband, samtidigt!!
Tänk om det blir ett julkort runt halsen i år, när jag ska gå på julfest ha ha ha

Datorn är med i röran men inte uppkopplad, utan bara musik som spelas.
 Det är härligt med ett stort bord, då slipper jag plocka undan, bara att lämna och gå därifrån och sedan fortsätta när lusten faller på!!

                                                   Första Julkortet har kommit på plats!!

Snart dags att gå till jobbet
och då lämnar jag bordet så som det är hi hi hi

Kram
Yvonné


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar