onsdag 31 augusti 2011

Packar för fullt....

Idag ska det vara klart inför morgondagens resa enl Jakob! Jag tror att jag nästan nästan hinner få in allt i Annexet. Så här såg det ut på bordet i morse
det är mina kläder som ska packas in nu

Tycker jag har lyckats riktigt bra och dessutom finns det massor med plats över!
Hmm kanske jag ska ta med lite mer kläder? Just det, ett par jeans som är på tork ska in också.
Sedan har vi förståss en tvättmaskin med oss, så det är bara att starta den!
Så här ser den ut.
Den allra enklaste modellen. Lite varmt vatten o tvättmedel, i med smutsiga kläder och på med locket. Därefter startas den genom att vi vrider om startnyckeln på bilen och kör iväg. Kläderna "rullar runt" medans vi kör och behöver endast sköljas när vi kommer fram till nästa plats.
Fiffigt eller hur hi hi hi

Dags för lunch och sedan till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar