lördag 18 juni 2016

Kort Och Pyssel ...

Gråvädersdag
då passar det med lite 
uppdatering av Pyssel.

Ett Bröllopskort
som en ask, där Hjärtat är infällt i själva kortet, blir som en tavla med ram.

Undersidan/insidan ser ut så här
Därefter täckte jag över med pappersarket på bruden, så man inte ser "askens insida" och att man kan skriva en hälsning.
Ett vanligt dubbelvikt kort
 med min stämpel på baksidan.
Även detta ett dubbelvikt kort, som är lite roligt
Undrar vad han tittar på hihihi

Vinyltext har jag satt på tvättmaskinens lock
Så får man välja vad man ska göra, tvätta eller inte hihi
Innan vi åkte över med färjan till Tyskland nyligen. Hade vi stannat på tygbutiken Skroten och jag köpte lite tyger.
Och på färjan hade jag lite att pyssla med. 
Sydde mig denna poncho, satte en stor pärlemorknapp och två olika band som dekoration.

Kram
Yvonné


5 kommentarer:

  1. Visst är du både rolig och duktig! En fransk sommarkram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina grejor du gör! Verkligen proffsiga!!!

    SvaraRadera
  3. Det är sant att det passar att pyssla när det är dåligt väder :) Och det har du verkligen gjort. Jag har själv tappat lusten igen för scrapbooking. Men det kommer säkert tillbaka :. ) vem vet. Den blev jättefin din poncho. Säkert jättemjuk o fin. Kramiz

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker du skapat, både kort och poncho.Superfin färg på ponchon, superdiggar den!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Du kan då verkligen pyssla!! Så trevliga kort och fin poncho!

    SvaraRadera