onsdag 13 november 2013

Presenter....

Inte behöver man få några presenter när man fyller år men det är jätteroligt ändå hihihi
Min pyssliga Bloggvän Dessan skickade denna fina kasse, som hon har suttit och gjort och jag vet, att det har tagit henna många timmar att göra!

Fin text som värmde, speciellt när det regnade som bara den på min födelsedag.














Flera fina saker innehöll kassen, bland annat dessa Cup-cakes örhängen, som hon också hade gjort!
Tusen Tack Dessan.
Av ett annat par kompisar, som nyligen kom hem från flera flera veckors husbilsresa i Spanien. 
Kom detta roliga Flamenco förkläde.
Till saken hör att, till våran första resa tillsammans med husbilarna, sydde jag varsina likadana förkläden. Sedan har vi gett varandra olika roliga förkläden hahaha 
Nu är detta förkläde redo att flytta in i Annexet för kommande tur hihihi.
Det är roligt med dessa förkläden hahaha
Tusen Tack EBoS

Kram
Yvonné



3 kommentarer:

  1. Va fint hon gjort!
    Alltid kul med små överraskningar!
    Grattis i efterskott!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha..jo visst är det kul att få en massa små paket m posten. Kul att allt innehåll var helt när du packade upp det jag packat ner:) med tanke på hur kassörskan tryckte ner allt i den tjocka vadderade påsen:). Tur ändå att inte alla saker var så stöt känsliga:-)))). Kramiz

    SvaraRadera
  3. Fyndig text på den fina kassen!

    Kram från solen!

    SvaraRadera