tisdag 28 maj 2013

VårRuset...........

I kväll 
är vi sex tjejer från jobbet, som ska till VårRuset.
Om vi kommer att springa, lunka eller strosa får vi se senare. Ett som är säkert, vi springer inte med chip!!
Det finns en taktik, som våran chef har berättat för oss, om, den funkar berättar jag den senare!
 Hon har varit med där tidigare och den gången genade hon och en kompis över ängen och blev upptäckta och diskade, dessutom ropades det ut i högtalarna, så den taktiken kommer vi inte använda oss av!!! hahahaha
Innan dess, på morgonen ska jag cykla 4km till jobbet, cykla hem på eftermiddagen, för att cykla tillbaka till jobbet, där bussen går ifrån för att köra oss in till VårRuset.
När "Ruset" är över och bussen lämnat av oss, får jag cykla hem, för andra gången!! 
Totalt16km cykling och 5km VårRus!?! Hur tänkte jag då egentligen, undrar jag hahaha
Förhoppningsvis, ska jag berätta hur det hela avlöpte i morgon hihihi
Kram till er andra VårRusare, "vi kanske syns på picknicken"?!
och naturligtvis, Kram även till er andra.
Yvonné


4 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas det förlöpte bra och att du orkade hem på cykeln också.

    SvaraRadera
  2. Lycka till kära vän. Hoppas allt går bra:) men roligt får ni nog det. Det är huvudsaken. Kram

    SvaraRadera
  3. Puh, det låter svettigt... hoppas det gick bra!

    SvaraRadera