söndag 18 mars 2012

FotoTriss: Underifrån

Veckans tema är: Underifrån

Hmm, fota underifrån? Gör jag det någon gång mån tro, funderade jag. Men det gör jag tydligen, väldigt ofta också ha ha. Den här helgen jobbar jag mycket, så det hinns inte med att gå ut och leta och fota som jag allra helst vill göra. Så det blir bilder från en av våra Annex resor till Paris. Vad är då mer lämpligt att fota underifrån, om inte denna järnkonstruktion, som är sammansatt med 2,5 miljoner nitar och 324m hög: La Tour Eiffel




Titta vidare på denna sida  http://fototriss.blogspot.se/ så finns det fler tolkningar på Underifrån bilder

Kram
Yvonné


8 kommentarer:

  1. Snygga bilder i din triss!

    SvaraRadera
  2. oj, där tror jag du ska vara glad att du inte hinner fota, jättehäftiga bilder!! den översta är kanon=))

    SvaraRadera
  3. Läckra bilder med läckra vinklar. Sista bilden är otroligt snygg med ett upplyst torn fångat i en perfekt vinkel / Nettan

    SvaraRadera
  4. Snyggt komponerade bilder av ett välkänt turistmål! Kul med olika vinklar. I bild två tycker jag mig skymta en hiss mitt i innandömet.

    SvaraRadera
  5. Snygga biloder. Gillar vinklarna. Mittenbilden påminner aningen om plockepinn ;-)

    SvaraRadera
  6. Det kan man kalla foton Underifrån....kanontriss:)
    Kanske kommer vi till Paris i sommar men nu velar vi hit och dit hur vi ska åka...

    SvaraRadera
  7. Nä inte är du ensam om detta:) Gillar sista bilden lite extra

    SvaraRadera