onsdag 14 mars 2012

Börja Träna????

Ja, det har jag tänkt att jag ska börja göra, snart!! Att gå på gym, tycker jag är såå tråkigt. Däremot att springa gillar jag men då ger sig det ena knät till känna. Har använt mig av ett knäskydd ibland men något måste ju vara fel om det gör ont, så jag vill egentligen inte påfresta knät. Att promenera är härligt och gör dessutom inte ont i knät. Så i morse efter frukosten tog jag fram mina stavar för första gången detta år. Solen sken och det var +3gr. Valde att gå med vinden i ryggen och större delen av rundan med solen i ansiktet. Jakob kom ifatt mig, han sprang dock inte ifatt mig ha ha ha utan kom körandes på sin Manty. Han körde bredvid med glada hejar rop ha ha ha

Första snödropparna har kommit upp hemma på tomten


Kram
Yvonné

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar