måndag 21 maj 2018

Första Golfrundan ...

Första golfrundan för mig, Yvonné, var det i morse. (Jakob har spelat varje morgon sedan i tisdags.)
Klev upp före tuppen, kändes det som, vi skulle lämna husbilen på verkstan. Då passade det bra att jag följde med Jakob och hans kompisar på en tidig golfrunda, efter att bilen körts iväg.
Vi har verkligen ett fantastiskt väder, jippiiii. Det gäller att njuta och ta vara på alla dygnets timmar och minuter. Speciellt när jag har jobbat Pingst helgen och varit inne större delen av dagarna.
Redo för att snart slå ut
 Med den värmen som vi har, behövdes då ingen kofta.
Jakob hade också sin tröja, som jag hade sytt.
Nu får jag sätta fart att sy ett par till piketröjor till honom, Inte bara jag som ska ha nya klänningar hihihi

Kram
Yvonné

6 kommentarer:

  1. Jag har varit en hängiven golfare i många år, över fyrtiofem år och varit engarerad i både golfklubb och på regional nivå. Av olika skäl finns tyvärr inte utrymme för golf längre. Numera njuter jag bara golf på TV. Kul att kunna spela golf tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Vi får väl se om golf blir nåt vi kommer att syssla med framöver. (fast jag har lite svårt att tro det...)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Värsta modeikonerna på golfbanan :) kramiz

    SvaraRadera
  4. Nu är det perfekt golfväder!

    Kram

    SvaraRadera