söndag 29 oktober 2017

Vilken Rubrik Toalettborste ...

Det har varit segt med bloggandet för min del den senaste tiden. Varför vet jag inte direkt, lusten har liksom inte infunnit sig och vi har haft en del annat och pysslat med. 
Badrummet har vi varit sysselsatta med, börjar bli klart och till det har jag köpt en ny
toalettborste. Kanske inte mycket att berätta om men jag hittade den på Sy mässan, som jag besökte i fredags och tyckte den var smart. Företaget som säljer dessa borstar brukar vara på husbilsmässorna också. Har köpt en liten sopborste tidigare, som är suverän speciellt då man har husdjur. Bra på att samla upp hår. Även mina låånga hårstrån.
 Borsten är som ett Hjärta, lite gulligt hihihi och med den kommer man lätt in under kanten.
 Det är V-formade gummipiggar både på ovansidan och undersidan, tror han sa att det var 350 stycken/sida.

Den lilla Nyckelpigan är en klädborste. Själv tänker jag använda den till mattorna, medans Jakob tyckte det var en bra hårborste! Ja vi får se vem som börjar använda den först hahaha

Kram
Yvonné

8 kommentarer:

  1. Mina hårstrån är för korta!

    Kram från soliga o varma Spanien!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakob har inte heller så långa strån.
      Kram

      Radera
  2. Jag har sett den på Elmia Husbil, men inte riktigt trott på den.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med badrummet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det börjar ta form hihihi
      Kramkram

      Radera
  4. Vilken smart borste! Sån har jag inte träffat på. Får hålla ögonen öppna framöver. Tack för tipset. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är bra och även deras andra borstar.
      Kram

      Radera