måndag 28 december 2015

Grönt Och Vitt......

Tänk att det blev en 
Grön Jul
och våran gräsklippare var ute och körde runt lite på gräsmattan.
Vi hade en mysig 
Julafton 
där det fanns en fin
Gran
och en
Tomte 
till barnen som väntade med tindrande ögon.

***
Min fina pappa skulle firat sin 85 årsdag just på julafton, 
om han hade fått leva. 
Sorgen saknaden och tankarna finns varje dag.
***

Igår kväll skakade Änglarna ner lite vitt puder och marken var vit när jag kom ut från jobbet.
Idag sken solen och vi tog en skön promenad -4grader och det ångade från vattnet där änderna simmade omkring.









Kram
Yvonné





9 kommentarer:

  1. Vilka vackra vita vinterbilder! Önskar god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina magiska vinterbilder!

    God fortsättning....Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina vinterbilder, helst den med dimma/ånga......

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara vinterbilder du tagit!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ni ser ut att ha haft en fin jul också:) Så kul för barnen med tomten :)) Jättefina bilder utifrån också. Kramiz

    SvaraRadera
  6. Vit, kall och solig - precis som vintern ska vara!
    Härliga bilder från er jul!
    Gott slut och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. Härliga vinterbilder. Jag skulle nog ha låtit min "Fino" vara ute också. Så länge den vandrade runt, var mullsorkarna borta. Nu gräver dessa odjur över allt i gräsmattan.
    Kram & God fortsättning

    SvaraRadera
  8. Vilka underbara vinterfoton du delar med dig av! Jag gillar både hur du fångat dimma och rimfrost! Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Elisabeth

    SvaraRadera