torsdag 5 februari 2015

Före Och Efter.....

Idag var det äntligen min dag för att bli klippt. 
Jag är absolut ingen person som går till frissan speciellt ofta. I stället för 6-8 veckors mellanrum blir det lätt 4-5 månaders mellanrum!
Så idag var det då dags.
Det här är bilden då håret är ordentligt genomborstat och väntar på en "renovering" hihihi
Topparna hade blivit lite frissiga och det är kanske inte så konstigt när det är kallt ute och torrt inne.
Slingor valde jag att få idag och en genomgång med saxen.
Resultatet blev så här.
Håret klipptes cirka 3 cm och det känns genast så mycket lättare och inget trassel ute i topparna. Att jag dessutom fick slingor gjorde mycket, då den stora utväxten som fanns där tidigare, försvann.
Japp nu kan jag vänta ett antal månader innan nästa besök hihi

Kram 
Yvonné

10 kommentarer:

  1. Lyckliga dej som har så duktig frisör..för det är väl Jakobs dotter ? Jättefint blev du med uppklippningen på sidorna:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det stämmer Dessan, det är Ulrica som är bästa frisören, är supernöjd med resultatet.
      Kramiz

      Radera
  2. Visst blev det skillnad!
    Ser till och med jag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så här på resa är jag min egen frisör :) Fast jag har en toppenfrissa i Spanien....bara så långt att åka dit :(
    Fin du blev :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju bra när man kan fixa det själv. Vem vet, ni är kanske i Spanien snart hihi
      Kram

      Radera
  4. Vilken skilnad,verkligen snyggt blev det !!

    Ha det gott....Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad det blev och vd vackert det blev med lite färg och uppklippt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen skönt att bli av med vintertröttheten på håret.
      Kram

      Radera