måndag 17 juni 2013

SöndagsBesökare....

Igår eftermiddag kom Smålandsbesökare. Det var min kära Lille-bror.
 
Min mor och svägerska väntar här i solen på att grillmästaren ska fixa till maten. Hade tur att solen visade sig när grillningen skulle göras. Det har varit lite spridda regnskurar och lite muller längre bort.
Trots solsken kändes det kallt i luften och temperatur runt +14gr. Det är inte mycket till värme och snart är det Midsommar!
Jag bakade en kladdig Kladdkaka och som om det inte räckte, hade dom med sig bakelser!
Det är små mini bakelser, så fina och goda hihihi.
Det är ett bageri i Stockholm som har dessa små "konstverk".
Läs om dom här MiniBakelser
Smart ide att göra sådana när man många gånger har svårt att bestämma sig för vad man vill ha, i alla fall jag!Är de så här små och kommer i flock, kan man äta många olika hihihi

Kram
Yvonné



2 kommentarer:

  1. Härligt för er att få träffas o fika sånt goo fika:-) roligt för din mamma oxå att få umgås med er båda. Vad roligt:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt!

    Bakelserna ser verkligen goda ut!

    Jag syndade en hel del på dessertbordet i går!

    Massor med godis på Eckerölinjen!

    Kram

    SvaraRadera