torsdag 9 maj 2013

GrrrrGrrrrr Inställt.....

Inställt, det är vad kvällens föreställning har blivit på Intiman i kväll, pga sjukdom! Även igår, var den det.
Jätte trist för honom, Tommy Körberg, som är sjuk men nästan ännu tristare för min mor och mig, som skulle ha gått ditt och lyssnat på "Sjung tills du stupar" Nu får vi hoppas att han inte har stupat, för det vore ännu tråkigare om så vore fallet. Både mor och jag tycker om Tommy Körberg och hoppas på att få tag i ett annat datum. En extra föreställning är insatt den 25/5 men det datumet fungerar inte för mig. Jag ska sätta mig och leta på datum och hoppas vi kan få ett nytt.
Vi får glädjas åt det vackra ute i naturen och i trädgården, för nu går det fort! Efter nattens lilla regn, blev allt sååå grönt.
Nu när jag kom hem från jobbet hade Tulpanerna slagit ut.
Ska dra på mig trädgårdskläderna och börja påta lite eller blir det solstolen och fika?
Trevlig Helg
Kram
Yvonné

3 kommentarer:

  1. Sån otur med tommys sjukdom, men hoppas ni hittar ett annat datum. Vilka vackra trädgårdsbilder du bjuder på! Härligt med grönskan. Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Tommy är bra, får ni inte missa, hoppas ni hittar annat datum!

    Passa naturen, våren passerar på några dagar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Trist med eran inplanerade konsert...hoppas ni får ett nytt datum. Men du!! Så fina tulpaner. Ni har sommar...det ser jag på bilderna...här ösregnar det ...och har gjort i 2 dar nu konstant. Trist. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera