lördag 23 februari 2013

Finns Inga Ursäkter Längre....

till att  inte börja träna. Speciellt, när vi har dessa "maskiner" i ett av våra rum. Man kan inte skylla på att tiden inte räcker till att ta sig till gymet etc etc  Det finns en del stora kartonger i rummet men dom är inte i vägen, så det går inte att skylla på det heller ha ha ha 
I kartongerna, är det vitvaror till köket, som snart ska påbörjas! 


Musiken sattes på och maskinen, blev äntligen använd och lite övningar på mattan också.
När jag trampade på cykeln och tittade ut på all den vita snön och tänkte: snart har den smält bort och jag kan trampa på vägarna när jag ska till jobbet, jiippiiii, så skönt det ska bli.

Bra att träna cyklingen hemma, innan det blir dags på allvar och jag har en tid att passa. Vore nog inte så populärt att komma försent till jobbet på grund av att flåset tog slut ha ha ha
Ska bara se till att det inte slinker ner några chokladbitar heller, det är en av mina stora svagheter!

Vi är några tjejer på jobbet som har anmält oss till VårRuset, som går av stapeln den 28 maj, tror jag det var. Tills dess kan väl konditionen bara bli bättre eller?

Trevlig Helg
Kram
Yvonné






4 kommentarer:

  1. Då är det bara till att träna:-) så du är fit for fight innan 28 maj. Här hemma har förkylning, heshet, o hosta angripit mej...trist.sköt om er. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska göra mitt bästa och hoppas att inga förkylningsbaciller angriper mig, igen.
      Kram

      Radera
  2. Nej ursäkter är lätta att komma med, jag gör så allt för ofta, men det är bara bita och görat, tänk att det ska vara så svårt ibland ;-)

    Har en pågående tävling i bloggen där du kan vinna en hotellövernattning:
    http://lottizdays.blogg.se/2013/february/tavling-vinn-en-hotellovernattning.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det lätt att hitta på något annat i stället som verkar roligare:)

      Radera