tisdag 15 januari 2013

Stora Som 5 Kronor.....


dalar snöflingorna ner, igen!!!

Jag tog bara med mig kameran och öppnade ytterdörren för att ta kortet. Stängde den lika snabbt hihihi
Jag ska börja jobba senare idag efter ha varit ledig (sjuk) i mina 6 lediga dagar. Jakob har fått lämna in bilen på verkstad nu på morgonen, vilket innebär att det blir till att gå eller åka buss till/från jobbet. Buss blir det i alla fall hem när jag slutar kl 21, vill inte gå genom ett skogsparti när det är mörkt. 
Sir Nogger, ligger gärna på elementet och låter värmen blåsa upp på magen.
Bilden togs igår, därav solen ute, idag är det bara vitt i luften och -1grad.
Kram
Yvonné

3 kommentarer:

  1. Hoppas du är frisk nog att jobba:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Här faller det oxå ett litet lätt snöfall och -12 grader kallt !!
    Skönt att vara katt och ligga och mysa på elementet.

    Ha det gott på jobbet....

    SvaraRadera
  3. Dessan: Det som tog mest på krafterna var promenaden till jobbet!

    Rolle Carina: Så kallt har vi inte haft det. Elementet, är en fin plats tycker han och full koll genom fönstret om han vill titta ut.

    Kramizar

    SvaraRadera