onsdag 14 november 2012

Jesper Parnevik GangnamStyle........



Hörde på TV:n i morse att Jesper Parnevik hade gjort något roligt YouTube klipp. Jag sökte och hittade detta. Golfspelande Jesper med familj, som hittar på lite bus ha ha ha
Jag har skrattat åt detta, det är såå tokigt och låten sätter sig i huvudet och jag gnolar på den, hur knäppt är inte det då?! Testa och dansa, det gjorde jag, då skrattade jag ännu mer ha ha ha.
Orginalet tror jag kom från en kille i Sydkorea och söker man vidare, så finns det många sådana här klipp med Gangnam Style.
Trevlig kväll, kanske det blir lite dans hihihi
Kram Yvonné

2 kommentarer:

  1. Jesper är rolig men pappa är roligare!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kanske Jesper ändå har fått ärva lite spex av sin pappa:-) Jag gillar gangnam style...fast helst originalet:) :) Kram

    SvaraRadera