söndag 18 november 2012

FotoTriss: Linjer....

Denna veckas omgång är: Linjer.
Linjer Linjer Linjer, Ja vart har vi dessa linjer? Det finns mycket, som är linjer, kurviga linjer, mjuka linjer osv osv.
Igår, när vi höll på med våra kameror, så fick jag en gammal Exponeringsmätare i min hand.
Den kändes så len, på något vis och hade just väldigt vackra mjuka Linjer.
Den lilla "jalusin", på mätaren, hade även raka Linjer.  Veckans bidrag blir dessa tre bilder:



 
Fler bilder på Linjer, hittas här:
 
Kram
Yvonné

7 kommentarer:

  1. De va en liten manick jag inte sett tidigare!

    Ha en bra dag o

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint trissat!
    En sådan grej har jag aldrig sett...
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Gillar idén med samma motiv från olika vinklar då motivet är så här intressant.

    SvaraRadera
  4. Det var en annorlunda manick. Kul triss:) kram

    SvaraRadera
  5. Har aldrig sett en sån där.... Men å andra sidan är ju inte jag någon fotograf :D Snyggt!

    SvaraRadera
  6. Hahaha...trodde det var en fickplunta först! ;O) SPännande!

    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera