tisdag 27 november 2012

Ett Paket....

Har varit till "våran" äldsta dotter på förmiddagen och klippt mig (hon är frisör) Inget roligt väder att behöva gå ut i, när håret var såå fint gjort. Det regnar enorma mängder, på tvären! Svårt med paraply när vinden tar tag i det, Mary Poppins känslan infinner sig ha ha ha.
Det kom en avi igår och på hemvägen hämtade jag ut ett brunt paket till mig! Nyfiken, skyndar jag hem med paraplyet spretande i vinden och regnet piskande i ansiktet.
Ett försenat Grattispaket från "våran" andra dotter i Schweiz. Paketet, har varit ute på villovägar läääänge, bla legat på posten i 11 dagar!!
Men desto roligare, att få öppna den bruna påsen och hitta detta!

Vilken lycka att få riktigt god choklad från Schweiz.
Tack Tack
Mums det passade perfekt till en kopp kaffe.
Ute ändras vädret till lite snöblandat, temperaturen är nu på +3grader.
Det nämns att det kan bli -15 till helgen!!!
Tror att vi tar en påtår av både kaffe och choklad, måste ju smaka bägge sorterna hihihi
 
Kramiz
Yvonné
 

2 kommentarer:

  1. Kul med paket så där bara:) Det var roligt för mig också igår...när du skickat paket till mej:) Här har det snöat lite idag iaf. Skönt få vara inne då. Njut på du med chokladen. Kraam

    SvaraRadera
  2. Härligt att få njuta!
    Speciellt när vi är i ett " mörker " vad gäller såväl ljus som tid!

    Lev väl!

    SvaraRadera