söndag 2 september 2012

Separation....

från mina
Goa Fina Arbetskamrater.
Jag har gjorde min sista arbetsdag igår, efter att jobbat där i drygt 2 år.
Snyft.
 
Dagen innan fick jag just en stor påse utav en av dom.
Svart Trumpetsvamp!
Den ligger just nu på tork.
 
Nu väntar först semester med spräckta semesterplaner! Det blir ju så när man byter jobb mitt i semestertider. I alla fall för oss som har i september.
Nya roliga utmaning väntar därefter!
Men allra först väntar:
Trädgårdsröjningen av grenarna, som tagits ner ha ha ha
 
Kram
Yvonné

6 kommentarer:

  1. Uppbrott väcker alltid känslor. Du fick ett mycket fint omdöme med dig för framtiden. Lycka till i ditt nya värv.
    Vi har bytt husbil och med det en ny blogg. framöver hittar ni oss på: http://husbilen-ellen.blogspot.se/
    Ha dé gott!/Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det blandade känslor med att byta, vare sig det är arbete eller husbil! Följer er vidare med Ellen, snygg bil.
      Kram Yvonné

      Radera
  2. Svart trumpetsvamp låter spännande, något jag aldrig hittat eller smakat.
    Att sluta på en arbetsplats är ju inte roligt, men du tycks ha haft bra arbetskamrater.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har själv aldrig plockat svart trumpet, bara fått hihi
      Kram Yvonné

      Radera
  3. Att lämna ett jobb kan ju både vara roligt och smärtsamt. Det beror ju på anledningen. Kul att få svamp i present - har aldrig plockat svart trumpetsvamp (visste inte ens att det fanns...)

    ps Välkommen till Carthago-klubben :)

    SvaraRadera
  4. Måste säga som Kors o tvärs sa..visste inte ens att det fanns svart trumpet. Men man lär nåt varje dag:)Lycka till med det nya. Kram

    SvaraRadera