söndag 9 september 2012

Nattens "Burnout"...

höll oss vakna till och från, fram till klockan 02,15!
Killarna, jag förmodar att det var killar, hade säkert jätteroligt. Tänkte nog inte på att det var folk, som försökte sova i husbilarna, som stod lite här och där. Men ingen större skada skedd för våran del. Jakob, vaknade bara till och vände på sig medans jag hade början på hals och öronvärk och var uppe och tassade i alla fall.
Vi lämnade Mässan tidigt igår morse och besökte mycket trevliga platser på vägen upp till Askersund, där vi övernattade med Burnout ljuden. Men det kommer jag att berätta om senare pga min förkylning, som ökar och jag måste bara vara pigg till i morgon bitti, då mitt nya jobb startar kl 8 med presentation hos kommunen osv osv

Natti Natti
Kram Yvonné

1 kommentar: