tisdag 7 augusti 2012

Till Arboga GK...

Hit till Arboga Golfklubb körde vi i morse. Vi hade bestämt träff med våra vänner från Nora. Vi skulle spela golf ihop.
Hade en fin runda, med ömsom sol och lite regn
 Dessutom hamnade min boll inne i en stor enbuske!
Jag var inte den enda, som hade hamnat med bollen där, det satt ytterligare en boll i grenarna strax bredvid ha ha ha 
Banan var fin och jätte snabba greener, vilket var roligt att spela på.
Vi har grillat och den "rosa väskan" har legat på kylning, så vi fick kallt rosevin till maten!
Vi har suttit ute under markisen, trots att några regnskurar smattrade på den och ett par blixtar har vi sett på långt håll.
När vi sedan skulle äta av den där Krusbärskakan, som jag hade bakat. Var det bara att inse: den stod kvar hemma! Grrrr Grrrr så synd. Men min mor hälsade: att den var Jättegod hahaha Hon bor hemma hos oss just nu och tar hand om Sir Nogger och hus och trädgården. Så det var ju bra att hon fick något extra gott att mumsa på.
Nu hoppas vi på att det blir uppehåll i morgon då vi ska på Medeltidsdagarna inne i Arboga.

Kram
Yvonné




4 kommentarer:

  1. Det där med att glömma hemma har jag också varit med om några gånger. Ha en trevlig dag i Arboga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maggan, man får inte trevligare än man gör det ha ha ha
      Kram Yvonné

      Radera
  2. Det är lätt att glömma båda det ena och det andra, men har man lilla frugan
    med så är lyckan ändå total.
    kram Jürg o Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakob håller med er hihihi
      Vore kul att ses snart.
      Kram Yvonné

      Radera