fredag 20 juli 2012

Upside Down....

det sjunger Diana Ross och den låten lyssnar jag på medans allt är just: Upside Down här hemma.
Vi ska nämligen ha Schweizerkalas här hemma i morgon.
Medans det städas inne på altanen
 har vi tagit ut allt och sitter och fikar i röran, vilket är ganska behagligt hi hi hi


Jakob har fixat med en hel del grejer inför morgondagen medans jag har varit i köket och bakat.


 Vi dukade inne på altanen, ifall att det blir regn, i annat fall är det bara att flytta ut.
Godis skålarna
fylldes på ordentligt

Nu tror jag att John Blund är på ingående
 och jag ska upp och jobba i morgon.
Jakob får ta emot vänner själv, jag kommer hem på eftermiddagen först.
Hoppas nu att
Johanna
"håller tätt"
så vi kan vara ute och ha det mysigt i trädgården.

Kram
Yvonné


1 kommentar:

  1. Oj! vad du har varit duktig. Allt detta stöket. Vilket jobb du gjort för att fixa allt detta. Såg gott ut:) Ha så trelvigt. Kram

    SvaraRadera