fredag 6 juli 2012

Ett Glas Vitt.....

blev det, som avslutning på gårdagen, tillsammans med goa vänner inne i den stora staden!
Jag tycker det är skönt att åka in till stan på eftermiddagen, så här mitt i veckan. Vi tjejer träffas ett par timmar och surrar lite och skratta mycket, det är så vi gör, med några veckors mellanrum. 
Det är lugnt på restaurangerna och folk flanerar runt, utan att stressa. Det märks att det är semestertider och mycket turister, som drar på sina resväskor och stadskartan i handen och kameran hängandes runt halsen.
Man rycks med lite av att vara turist själv när man tittar på alla runt omkring, vilket är en härlig känsla.
Turist=semester och nya upptäckter, om än att bara sitta på en uteservering och titta!
För någon "riktigt turist" med semester, är inte jag förräns i september!
I morgon klockan 7 är jag åter redo för nya utmaningar på jobbet!

Kram
Yvonné

5 kommentarer:

  1. Det är härligt att ha väninnor att gå på stan med och ha det trevligt. Du såg ut att trivas;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man ska vara "rädd om" sina vänner och vi har trevligt ihopa.
      Kram

      Radera
    2. Det var såååååå trevligt!!! Som vanligt. Vi ses och hörs snart!! Stor kram fina vän <3

      Radera
  2. Jag håller med såklart, urtrevligt! Är glad för att ha kunnat kvala in i gänget!
    Nästa gång sitter vi på "Björlings Bakficka", urmysigt hak mitt i skogen, trot eller ej! Kram fina du! Zuzette

    SvaraRadera