måndag 7 maj 2012

HusbilsBrickor.....


 Har tröttnat på våra plastbrickor, som vi hade i husbilen. Dom böjde sig hela tiden, rätt som det var när man kom med kaffekoppen och tog klivet ut ur bilen, så vippade brickan till och fick en ny form. Vilket även resulterade i att kaffet skvimpade ut på brickan eller andra ädla drycker!
Har tittat efter brickor, när jag kommit ihåg, men det har jag oftast inte gjort, så därför har plastbrickorna hängt med. Fram tills nu. Jag köpte helt enkelt ett 3 pack med fanerbrickor och har nu använt mig av olika motiv, och gjort Decoupage.
Sir Nogger, tyckte det var intressant med servetterna och busade ordentligt med dom, när jag delade och klippte ha ha ha


Så här blev slutresultatet
Hoppas att vi hittar någon lämplig förvaringsplats, dom passar att sätta i varandra.
Ja nu är det inte lång tid kvar innan vi får ut på vägarna, jiippppiiiii.

Kram Yvonné

2 kommentarer:

  1. Men vilka fina kakfat. Du verkar vara lite som mej:) gillar att fixa o trixa med pyssel. Där fick jag ett nytt tips av dej. Tack för det. Den där med husbilarna gillade jag mest såklart:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du gillade dom och faten har fått en bra plats i husbilen också!
      Kram Yvonné

      Radera