söndag 15 januari 2012

Fredag d 13:e, klockan 13....

då hade jag tid för klippning hos frissan, Ulrica.
Jätte duktig frisör och som dessutom är "våran"dotter.
Jag blev så himla himla nöjd, det brukar jag i och för alltid bli. Men i fredags gjorde hon stora "a la hollywood" lockar ha ha ha. Jag är dålig på att göra något x-tra med håret, det blir en knut , en fläta eller bara en tofs, oftast ingenting.
Klänningen hittade jag på REAn, vilket känndes ännu festligare när vi skulle ha vännerna hemma på middag.
Det ska jag berätta om snart, för nu ropar Jakob på mig och vi ska åka och "titta på något"?????

Trevlig söndag
Kram Yvonné

7 kommentarer:

  1. Maria Montazami har inte en chans nu....
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt sagt av dig Lena ha ha. Dessvärre, så är jag inte så här "glammig" när jag själv har tvättat håret ha ha ha
      Kram Yvonné

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Gina ,synd att jag inte göra så själv, måste kanske köpa en barnskötare. Kram Yvonne

      Radera
  3. Svårt att skriva fr mobilen som tar fram egna ord! Värmeborste ska det så klart vara, inte barnskötare!! Då kanske jag kan göra stora lockar.

    SvaraRadera
  4. Ha..ha...tänkte just.. vad ska du göra med en barnskötare...och att du köper den dessutom gjorde inte saken bättre....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gina: så tokigt det blir när man är "snabb" och skickar iväg meddelande med mobilen hi hi hi. Undrar hur den omvandlar värmeborte till barnskötare?? Tänk när Jakob skrev operation och den hann omvandla ordet till porrfilm i stället!!! Bättre koll med andra ord.
      Kram Yvonné

      Radera