fredag 27 januari 2012

Dag Natt Natt o Dag....

det blir inte alltid som man tänkt sig ha ha ha
Igår åkte jag iväg till jobbet kl 13.30 för att jobba em/kväll och kom hem först klockan 7.40 i morse!!
Ja vad hände egentligen? Det vet inte jag, men jag blev beordrad att fortsätta mitt kvällspass med ett nattpass också! Så det kan bli ha ha ha. Jag har tidigare jobbat 16 timmars nattpass, men det var länge sedan. Kanske därför jag har svårt att komma i säng i tid, tänker nu på mitt svar i Utmaningens inlägg!
Tyckte lite synd om Jakob, som först kom för att hämta mig kl 21 och fick köra hem igen, för att sedan komma tillbaka kl 7 i morse! Världens gulligaste man, har jag.
Sov ett par timmar och sedan har jag satt en deg med dessa ingredienser:

Vad tror ni att det ska bli???

Kram
Yvonné

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha det känns igen...att få stanna kvar och ta ett pass till....jag fick göra det igår(torsdag) Arbetat heldag men så fattades en kvällstur så det vara bara att fortsätta...blir bra tid tillsammans med den övriga tiden jag samlar på att ta ut för husbilsresor men nu är det skönt med helgledigt innan nattarbete börjar på måndag..
    Skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju....tror det blev bullar:)

      Radera