fredag 21 oktober 2011

Tiden Bara Susar Iväg!!

Ja den gör verkligen det och snabbt dessutom, tyckte inte det var länge sedan vi satt o åt frukost och funderade på vad vi skulle göra idag och Vips så är det em och vi ska bort på middag, mysigt och härligt att få god mat och slippa laga själv!
Jag är åter på jobbet, som naturligtvis upptar en del av tiden och så ska det ju vara, annars kan man inte ha någon semester! När jag har varit ledig så finns det mycket att pyssla med. Såsom att lägga mycket energi åt att få igång min/våra nya mobiler! Det har inte varit långt ifrån att, min i alla fall, hade fått känna på en flygtur ut i trädgården!! Oj oj sååå irriterande det har varit och än är inte allt ok, men, nu är alla kontakter på plats med bilder och signal ha ha ha Varför håller man på och byter från en mobil som fungerade till något nytt som ger en "lyx problem"? Men som sagt vi börjar få ordning på det.
Jag har tänkt att göra en sammanfattning av Resan med mkt bilder, snart ska det bli men säger inte när ha ha ha Kanske Jakob kan hjälpa till med det när han blir hemma med sina kryckor!?
Trevlig Helg
Kram
Yvonne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar