onsdag 14 september 2011

Onsdag 14/9 Vada

Ja då var vi och Bloggen i fas med tiden, Leva I Nuet, kan äntligen infinna sig!
Idag har vi allihopa haft sovmorgon. Tänk att man kan bli trött trots att man egentligen inte gör så mycket! Måste bero på värmen, för det är just det vi har, varmt. Härligt härligt.
Idag är det tvättdag, igen! Nu börjar det se ut som "LoLaTravels tattarläger" för även EBoS tvättar.
Dessutom har vi även hängt tvätten på platserna bredvis oss, det ser ut som vi har öppnat tvätteri ha ha ha och där sitter jag o skriver också för det är bäst uppkoppling i den hörnan!

Nu ska vi cykla in till orten Vada och handla lite mat, vi tänker grilla i kväll

2 kommentarer:

  1. Yvonne! Vet du vad jag är mest avundsjuk på? Just det ät det var inte jag som tog de alla fina bilder men tröstar mig med tanke att imorgon åker jag bort... då .....fast det blir ingen blogg....kan inte skriva så bra, intressant,roligt som du gör. Det är jätte kul att läsa...med spänning väntar jag på nya....kram

    SvaraRadera
  2. Just det att....ska det vara. kram kram

    SvaraRadera